helgens aktiviteter

Nu har jag precis krupit ner i sängen..ensam. Skulle faktiskt vara mysigt att få ligga brevid sin s t o r a kärlek höhö!

 

Jag har tillbringat helgen i köket när jag och Jonas lagade mat i fredags. Framför tv:n i Västerhaninge och sett en asss bra film, Pearl Harbor. På Coop Forum i Häggvik där jag hade mycket trevliga kunder och självklart hemma, inte för att det blev mycket kvalitéts tid med familjen, men jag åt middag hemma båda fredag och söndag sörru!

 

Innan jag stänger igen för kvällen måste jag snabbt berätta om helgens misstag. Igår sitter jag i bilen på väg hem till Jonas och vi hade kommit lite längre än globen.

Jag: Fan, jag glömde mobilen hemma!!

Jonas: Skojjar du?

Jag:  Neej!

Jonas: Hahahaaaha!!

Jag börjar leta i fickorna.

Jag: Ring mig, den kanske är med ändå.. eller nej, skit samma! jag vet att den ligger hemma på sängen.

 

Så jag levde alltså 24 timmar utan mobil. Tror ni inte att jag hittar den i jackfickan när jag går hem från jobbet?! Ibland måste jag erkänna att jag är otrolig.


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är utmanad! Kolla in min blogg :)

2008-11-11 @ 15:43:59
URL: http://hannapannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0