ingen vanlig måndag här inte

Vanligtvis brukade jag ha slutat vid den här tiden på måndagar, men nu är det nytt schema vilket betyder att jag går full dag på måndagar och halvdagar alla andra :)

Nu är jag hemma för att kissa hunden och då passar jag även på att äta lunch. Dagens meny hade bla toast att erbjuda vilket jag tyckte lät väldigt lockande. 

 

Efter skolan idag ska jag ner till centrum och lämna tillbaka en väska på Wedins, dels för att jag inte riktigt var nöjd med den och dels för att jag fick hem ett erbjudande om att jag ha 30% rabatt där på torsdag, så varför inte slå till då istället? Kl 5 är det dags för ett pass på friskis för att sen kunna avnjuta resten av kvällen med att skriva klart rättskunskaps arbetet...

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0