jag är så dåligt på att skriva så jag måste sammanfatta helgen i ett inlägg!

 

Den här helgen har jag verkligen hunnit med massor av saker. Efter skolan i fredags började jag med att spendera en stor del av lönen på en ny vinterjacka. På kvällen åkte jag och Jonas till Stina och Johan för att äta pizza och kolla på tv. Vi kom dock hem väldigt tidigt, men det var trevligt så länge det varade. Stina och Johan kan ibland vara riktigt underhållande. Lördagen började med att Jonas skuttade upp ur sängen redan vid 8-tiden för att duscha och sen åka till jobbet. Jag drog till Stinsen för att köpa en kjol, vad är en helg utan shopping? Eftermiddagen bestod av mat mat och åter mat. Vi åt massor av mat tillsammans med Jonas släkt på Långbro värdshus. Sen rullade vi hemåt och när pappa ringde strax efter 22, då hade vi redan somnat! Under denna helgs tid hann jag även jobba några timmar. Helgen avslutades med en promenad i parken tillsammans med Johanna och hundarna. Nu har jag precis ätit ostbågar och kollar på Sanningen ögonblick. Men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag måste sova och mentalt förbreda mig inför den kommande perioden.


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Tycker att du lyckades rätt bra jag.!

2008-11-16 @ 21:49:45
URL: http://sannaandersson1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0