jag har haft en kanondag!

 

Jag har haft världens bästa lediga dag på länge! Gick upp runt 10-tiden, trött som jag-vet-inte-vad, gick jag ner och käkade frukost. Efter det började jag plugga och höll väl på i ca 2,5 timmar med lite små avbrott ibland. Efter det duschade jag, åt lite lurre, klädde på mig och åkte till stan med mamma. Jag vet, än så länge låter det skit tråkigt men nu börjar det bästa. Började med att gå in på Åhléns, köpte en mössa och knallade sedan vidare till Din Sko och köpte ett par pumps. Efter det lämnade jag mamma som skulle klippa sig och åkte och mötte Jonas med tåget. Vi skulle äta middag i stan men hade problem att bestämma vart. Mogna som vi är slutade det på Pizza Hut, men vem klagar på 3-rätters middag och fri påfyllning av dricka för bara 160 kr? ;)

Sen blev det en sväng förbi HM där jag köpte läppglans + hårnålar och Jonas köpte en tröja. För att göra ett bra avslut på kvällen gick vi och satte oss på caféet på centralen där vi träffades först gången. Det var sjukt mysigt att bara sitta där och tänka tillbaka på när vi träffades där. Jag var så sjukt nervös när jag skulle ringa honom och säga att jag var framme, hjärtat gick i 180! Vi bara satt där och pratade om allt vi har gjort de senaste 8 månaderna, kollade på människorna runt omkring och bara njöt av varandras närvaro. Det var helt underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0