jag har kompisar i dom andra kurserna!!

För några veckor sen hade vi prov i affärsjuridiken. När vi satt och skrev gick brandalarmet och alla var tvungna att gå ut. Vi fick skriva klart provet när vi kom tillbaka, men våran lärare tog för givet att vi hade pratat med varandra under tiden och därför måste vi göra en extra uppgift, och den är verkligen inte enkel. Våran lärare har redan erkänt att kursen är en pluggkurs, kul att hon då, förutom slutarbetet, ger oss en extra uppgift pga detta. 


Jag har inga vänner i den gruppen, det är bara massa sam-juridik tvåor. Eftersom jag har några vänner så hade jag ingen att prata med, så jag fuskade faktiskt inte. Jag fick faktiskt bra  på provet utan att fuska och ändå måste alla göra en extra uppgift. Visst pratade säkert 97% av gruppen med varandra, men det är dåligt att läraren “tar för givet” att alla pratade. Det finns faktiskt dom som är utan vänner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0