jag som trodde att jag hade koordination, glöm!!

aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig..

 

..mer kommer jag att befinna mig på Friskis på torsdagar 18.30 för att köra aerobic pass. I början gick det helt okej, jag hängde väl med till 80% och sen gick det bara utför. Sakta började % dala utför och stannade på noll när man skulle sätta ihop alla rörelser och köra dom super snabbt. Det värsta var nog när alla skulle vända sig om och göra åt andra hållet, jag stod längst bak och hade ingen att kolla på helt plötsligt. När alla gick åt vänster gick jag åt höger. Blir nog bara vanliga medelpass i fortsättningen och möjligtvis ett steppass ibland, men that´s it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aerobicspasset på friskis är h e m sk t.. hahaha

2008-11-07 @ 19:44:41
Postat av: M

haha fellan, inte ok! passet är inte ens svårt :P

2008-11-08 @ 22:48:57
Postat av: ellen

haha flis.. jag kanske kan följa med nästa gång så att du har ett riktigt proffs att titta på... då kan du ju inte misslyckas ;)

2008-11-09 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0