min helg kortfattat

 

Finns det någon som inte vill vara som Blondinbella? Det vill iallafall jag och därför har jag bestämt mig för att skilja på jobb och privatliv, och kommer därför inte att blogga på helger. Hahahaha, ibland är jag allt rolig va? 

 

Jag orkar inte berätta vad som har hänt i helgen mer än att jag har vaccinerat mig, så nu kan jag och Jonas äntligen få röra varandra. Jag har shoppat lite kläder, de andra har jag haft sen sjuan. Jag har lagat mat med Jonas, det blev jätte gott förutom att det inte smakade något. Jag har även hunnit med att springa till jobbet för att cykeln var trasig, jobba 10 timmar, duscha, åka förbi skogskyrkogården, äta gröt, äta chirre, titta på tv, sova, åka tåg. Snacka om att kunna använda tiden på ett bra sätt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0