jag är trötter

Blev en natt i soffan. Somnade strax för halv 2 och sen ringde Jonas i timme senare och sa att han var påväg hem :)

Innan skolan måste jag gå hem med Zoey till mamma + att jag måste ta med en cykel. Good luck, Chuck! Heldag i skolan och sen jobb 16.30-20. Egentligen var det meningen att jag och Jonas skulle på bio sen, men med tanke på gårdagens bravader blir det ändrade planer. Riktigt vad de nya planerna är vet jag inte. 

Åhhåå! Jag är så kissnödig och min lillebror duschar! Jag orkar verkligen inte gå ner en trappa till den andra toan, han borde ha duschat klart snaaaart!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

funderade på en sak, är du vän med din gamla pojkvän?:)

2008-09-19 @ 19:06:59
Postat av: felicia

Svar: Nope! Vi har ett avslutat kaptiel och man behandlar inte en "vän" på det sättet som han har gjort.

2008-09-19 @ 23:14:30
URL: http://feliciaknorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0