working 11-15

God morgon!

Först måste jag bara berätta vad som hände igår. Jag har kodlås i skolan, vilket har fungerat skit bra alla 3 år, tills igår. När jag kommer till skåpet 14.58 inser jag att låset inte öppnar sig trots rätt kod. Det har hänt förut, men då har det typ bara varit en siffra som har vridit sig, men så var inte fallet den här gången. Efter ha stått och vridit i typ 10 min ger jag upp och går till vaktis. När jag kommer dit och säger att jag måste knippsa upp låset får jag svaret "Men herregud, har hela skolan fått hjärnblödning?" Kan han ha sagt så för att vi va 4 st som behövde göra samma sak?

Ska jobba 11-15 idag, sen blir det en sväng till Stinsen och sen vidare hem. Vid halv 8 tiden ska jag hem till Mia för att fira hennes 18-års dag och sen dra vidare ut på krogen :D Tror vi är runt 28 som ska till Mia, varav 3 inte får följa med ut sen. En av dom är Stina, hon fyller år i december. Hoppas hon blir glad om vi tar lite kort och visar hur det ser ut, eller det kanske är elakt..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0