4 veckor till formtoppen!

Idag på jobbet läste jag Aftonbladets träningsbilaga och fastnade för att uppslag om promenader. Det fanns ett fyra veckors långt träningsprogram där man promenerar 4-6 gånger i veckan. Passen varierar mellan 30-120 min. Eftersom jag inte kommer ihåg när jag tränade senast och det snart är beach09 som gäller så känns det här som en perfekt start! Det största problemet är att jag måste ta mig tiden, men jag ska försöka lägga in det i min vardag och då ska jag nog hinna. 

 

Imorgon börjar skolan 8.20 och slutar 11.25. Men sen ska vi sälja biljetter i cafeterian. Råkade ju säga igår att det var mindre än två veckor kvar, vilket stämmer i sig men det är så att idag är det bara 8 dagar kvar. Så den här veckan ska det säljas biljetter som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0