annandag påsk

Tjoho!

 

Såklart är det inte alls lika fint väder idag som det har varit dagarna innan, säkert bara för att jag inte jobbar förrän kl 16. Fast det kanske är bra på sitt sätt och att jag kanske pluggar istället för att vara ute. Proven som jag pluggar till är inte förrän nästa vecka men eftersom den veckan är PP (någon som kan lista ut vad PP står för?) så känns det lika bra att börja nu. Motivationen finns ju inte riktigt där än, men den kommer nog när jag börjar äta på mitt påskägg. Får hoppas att lite socker kan få bort det onda i min hals och huvudvärken får också mer än gärna försvinna. 

 

Måste berätta att jag sov som en gud i natt och drömde om både studenten och finlandsbåten. Det var nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0