en av tre kvällar är avklarad!

Man mår som man förtjänar som det så fint heter stämmer in till 112% på mig just nu. Trots mina rosa/svarta naglar och kajalmålade ögon var det ingen som trodde att jag var emo på riktigt. Jag hade tydligen inte rätt kroppsspråk, vilket jag tar som en komplimang. Det räckte för att vara söt-emo för en kväll. Allt var kanon och jag hann köpa en korv på sleven innan bussen gick. Kom hem runt halv tre och stupade i säng med smink och oborstade tänder, ingen vacker syn imorse ska säga! Men jag hade en hejdundrande kväll!

 

Ska till skolan om 50 min för att sälja biljetter och gå på mentorstiden. Klockan fem ska vi vara på Mango och innan dess måste jag göra mig till en pirat. Tyvärr gick min väska, som jag köpte i förrgår, sönder totalt. Först lossnade ena sidan av banden och lite senare lossnade även andra sidan. Det blev en fin kuvertväska men jag tycker det är så jobbigt att hålla i något hela kvällen så jag ska förbi Stinsen och byta den. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0