en lugn kväll hemma

Igår var det som sagt personalfest men varken Tobbe, Jonas eller jag var speciellt taggad. Linda hade det däremot inte gått någon nöd på efter två dagars festande och körde på som vanligt. Efter en sväng in på Statoil för att köpa chips och cola kom pappa och hämtade oss och vi var hemma strax före elva. Vi smällde i oss chipsen på mindre än 20 min och somnade med kläderna på i sängen framför sällskapsresan. Både vaknade med ett ryck vid sju imorse för att vi hade glömt att ställa klockan. Men vi sov ungefär en 1,5 timme till innan vi orkade gå upp. Kom till skolan när halva mattelektionen hade gått men det gjorde inget för vi hade vikarie. Resten av dagen flöt på sakta men säkert och det var väldigt nära att jag somnade på religonen. 

 

Efter att ha gått en sväng med Zoey när jag kom hem somnade jag gott i soffan och vaknade inte förrän 2 timmar senare. Åt soppa och pannkakor till middag. Jag gjorde pannkakorna men mamma tyckte inte att jag gjorde dom tillräckligt runda och att de liknade landskaps-form. Tog en promenad med Johanna och sen gick jag hem och la mig i soffan, har inte haft ork till något annat. Nu ligger jag i sängen med Jonas i telefonen och på tv är det någon dokumentär om tjocka "vackra" kvinnor. 

 

Imorgon är det ingen skola för min del för min enda lektion som jag brukar ha är frivillig. Men inte blir det någon vila för det för nästa vecka är det tre prov och en projektinlämning, hoppas att det inte blir så mycket jobb. Sen ska jag förbi Stinsen och hitta något till Jonas skiva som är på söndag. Nu måste jag sluta för annars kommer jag somna med datorn i sängen.

 

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0