hard work work vecka 17

Jag känner mig stressad. Kan det vara inför imorgon eller kan det vara inför de kommande veckorna? Innan jobbet klockan 13 imorgon ska skiv-gänget hem till Sofie och fixa det sista innan dagen med stort d, tisdag! Men det är inget att vara nervös och stressad över egentligen. Resten av veckan ser ut såhär:

 

Måndag: Skola 11.35-16, reveal yourself-skiva

Tisdag: Skola 10.25-11.25, HARD WORK SKIVA!

Onsdag: Skola 11.25-12.25, projekt, bowling + personalfest

Torsdag: Skola 8.20-12.35 och första lektionen är matteprov

Fredag: Skola 11.25-12.35 jobb 17-22.15

Lördag: Jobb 15-22.15

Söndag: Jobb 14-22.15 och Jonas skiva

 

Måndag: Religonsprov

Onsdag: Religionsprov, mösspåtagning OCH projektredovisning!

 

Herre min skapare! Det som oroar mig mest är matteprovet på torsdagmorgon efter 3 dagars festande. Det kan inte gå på någon annat sätt en ett, med tanke på att jag inte har en chans till att plugga dagarna innan. Får ta vara på de två lektionerna jag har innan. Jag som trodde att det skulle vara lugnt att läsa tre kurser sista perioden, men icke sa nicke!

 

Samtidigt som jag är oroad är jag så grymt jävla taggad inför den kommande veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0