hard work work

Aloha! 

 

Om mindre än två veckor har vi våran skiva med temat hard work och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska vara. Jag har verkligen ingen som helst aning. Det känns som att jag måste komma på något snart eftersom det är våran skiva så vill man ju ha en bra outfit. Men det är som sagt svårt att komma på en outfit när man inte vet vad den ska likna. Ska försöka ta mig in till stan någon dag i veckan om jag hinner och hitta något bra.

 

Nu måste jag gå och sova. Imorgon är en ny dag och jag hoppas att det är lite sol eftersom jag inte börjar förrän 16. Hoppas att mitt halsont som börjar kännas i halsen försvinner under natten för att bli sjuk är det absolut sista jag vill.

 

Guten nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0