hårnålar på burk

Nu har jag äntligen fått lägga mig i sängen och med tanke på tiden är det skönt att jag inte börjar förrän 11.35 imorgon. Egentligen borde jag sova nu på en gång men jag måste varva ner genom att kolla facebook och läsa lite bloggar. Imorgon blir en lång dag som kommer avslutas med mitt sanna jag..!

 

Istället för att prata om mig och mitt jobb tänkte jag berätta om en bra sak som jag har köpt (på coop). Finns det någon tjej som aldrig har tappat bort en hårnål? För mig känns det som att det försvinner hela tiden och det är väldigt sällan man hittar dom. Så istället för att köpa hårnålarna på HM som sitter fast på en lite plastbit kan man på coop köpa hårnålar i en ask. En genomskinlig ask med 2 olika storlekar på hårnålarna, som går att stänga utan att den öppnas när man vänder den upp och ner. Kanon bra sak! Dock glömmer jag alltid att lägga tillbaka dom i asken utan lägger dom på byrån och vips är dom borta till nästa gång man ska ha dom. Men idén är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0