Honey, I´m hoooome!

Hello everybody!

 

Som ni har märkt har det varit lite tomt på den här bloggen de senaste dagarna och jag hade planer på att sluta skriva helt men insåg att det inte skulle gå. Den senaste tiden har jag bara skrivit om jobbet och skolan. Det blev tråkigt för er att läsa men framför allt för mig, tänk hur tråkigt liv jag har om det är det enda jag gör. De senaste dagarna har jag varit ledig och roat mig med en massa andra roliga saker som att fylla år, åka skidor i Romme, fika med kompisarna. Under alla dom sakerna har jag tänkt “åh, såhär kan jag skriva på bloggen” men har snabbt kommit på att jag inte skriver längre och som ni har märkt blev det för jobbigt att hålla alla roliga saker för mig själv och har inget annat val än att skriva ner allt här.

 

Så nu är jag back on track och kommer skriva massa roliga saker här (hoppas jag). Fast först jag kan jag berätta en tråkig sak och det är att det regnar ute och att jag ska gå och möta Jonas om 40 min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0