jag är knappast den enda som ägnar mig åt projektrapporten idag

Just nu sitter jag och skriver på projektrapporten. Än så länge går det bra men jag kan lova er att jag har gjort roligare saker i mitt liv. Men det måste göras till imorgon så jag har inget val. Ju snabbare den är klar desto snabbare kan jag börja med andra roliga saker som att plugga religon eller städa rummet... Det enda som lyser upp mitt liv idag är att jag ska sova hos Jonas ikväll men dit åker jag inte förrän runt 22 ikväll när han har slutat jobba.

Tänkte lägga in en bild från skivan i söndag men eftersom det inte funkar får det bli en från förra veckan. Jonas ser dock lite drogad ut men jag tycker att han är söt ändå, precis som Linda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0