JAG ÄR PÅ SUPER HUMÖR!

 

Vilken underbar dag!

 

Okej, den kanske inte har varit super hela dagen men det blir bara bättre och bättre. Var en aning trött imorse och kom inte upp förrän 7.37 men jag var ändå i skolan 8.10. Hade svenska första lektionen och det var inget speciellt med den förutom att vi kom på att studentmössorna skulle gå och hämta ut idag. Så på rasten hämtade jag ut den och allt var perfekt med den. Stackars Helena som skulle skriva H.Storsten och det blev H.Torsten. 

Dagen flöt på med biljettförsäljning i cafeterian och sen till Norrviken på körlektion. Det börjar gå bättre med körningen nu men det är svårt att ha uppsikt åt alla håll och kanter. När jag kom hem därifrån hittade jag min lönespec i brevlådan och det gillar jag väldigt mycket hehe! Ikväll ska jag till IKEA med pappa och Oliver och sen måste jag hem och plugga. Natten kommer spenderas i Västerhaninge dit jag åker tillsammans med Jonas när han slutar jobbet 22.15. Men nu kommer jag till det bästa av allt, jag har tagit mig tid till min promenad. Jag ska ut och promenera i 1 timme nu, det är varmt och fint väder. Från början hade jag tänkt att gå hem från Norrviken men mina skor var inte allt för bekväma så jag tar den nu istället. Juste, jag glömde säga att jag fick G på mitt matteprov  :D:D Det är nog mest därför jag är så glad! 

 

 

Heej dååå mina kära vänner (och ovänner?)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0