långfredagen kan inte ha ett mer passade namn

Hola!

 

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet! Man märker inte hur trött man är i fötterna förrän man kommit hem och kan slappna av. Fast varför ska jag klaga när dagens lön blev 2090 kr? 

 

Sitter vid köksbordet och väntar på att min korv ska bli klar. Vanligtvis brukar jag gå och lägga mig även fast jag är lite små hungrig men nu ska jag försöka lyda Jonas mamma som säger att man sover bättre när man är mätt och det enda som kan utvisa det är tiden.

 

Kan passa på och berätta om mitt ägg som jag ska ge till Jonas. Det är stort. Ett stort ägg måste fyllas med godis, det vet ju alla. Hans ägg rymmer närmare 1,2 kg!! Hoho, men det är ju bara påsk en gång om året. 

 

Nu är körven klaaar, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0