måndagkväll

Min liv är pest men samtidigt underbart. Jag stressar sönder för att hinna med allt i skolan, när jag inte gör det jobbar jag eller så är jag på skiva. Den senaste veckan har varit så sjukt rolig men ändå har oron legat och gnagt i bakhuvudet. Men vad ska man göra? Jag kommer gå ut gymnasiet med bra betyg. Det enda som är osäkert är när man mattelärare kommer komma tillbaka, hon har varit borta sen förra måndagen och sen dess har vi bara haft flummiga vikarier. Kursprovet är faktiskt om 3 veckor!!

 

Äh medan jag väntar på att hon ska komma kan jag lika gärna passa på att parta. Igår var det party tillsammans med Jonas klass och vi hade väldigt roligt. På onsdag lutar det åt att det blir en skiva igen med Jonas skola bara för att vi hade så otroligt kul. 

 

 

DET SKA EGENTLIGEN VARA EN BILD HÄR MED DET FUNKAR INTE SÅ DEN KOMMER UPP IMORGON SÅ NI FÅR SE HUR KUL VI HADE!


 


Kommentarer
Postat av: yohanna

Jag måste bara säga att du är otroligt söt, du ser ut att komma ifrån Italien eller något. Önskar jag var lika brun som dig!!

2009-04-28 @ 16:22:25
URL: http://www.yo-anna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0