påskdagen

God förmiddag!

 

Eftersom jag inte börjar förrän 15 idag så ska jag hinna med att njuta lite av det fina vädret också. Ska snart börja fixa i ordning mig, cykla till Stinsen för att byta en tröja och sen hem till mamma och gå en promenad med Zoey. 

 

Schemat jag fick av min chef bestod av 35 arbetstimmar nästa vecka, vilket jag omöjligt kommer hinna med med tanke på att jag går sista året på gymnasiet och tar studenten om mindre än två månader. Dock är hon inte tillbaka förrän på tisdag och det är bla på tisdag jag inte kan jobba så jag får prata med någon annan på jobbet idag om hur jag ska göra. Jag är tyvärr ingen robot.

 

Nu är det dags att ta tummen ur och göra någonting vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0