sen mat är bättre än ingen mat

Höll på att somna i stolen framför datorn när jag skrev projektrapporten men nu är det bara 3 frågor till att svara på och dom hinner jag göra imorgon. 

Håller på att fixa lite middag till mig och Oliver. Pappa fastnade i kundmöte jobbet, Oliver åt glass hos en kompis och jag pluggade så det är inte förrän nu jag orkade laga något. Fast laga är kanske att  ta i, värma pommes frites i ugnen och steka hamburgare kanske mer räknas som att värma. 

Efter vi har ätit ska jag hem till mamma och hämta min studentmössa eftersom det är mösspåtagning imorgon. Jag ska till Jonas ikväll så den får helt enkelt följa med dit. Måste även hitta mina deklatationspapper eftersom dom måste fixas. Har ingen aning om hur man gör men det får pappa hjälpa mig med. Härligt att få tillbaka 4300 kr lagom till man kommer hem från Kreta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0