skärtorsdag

God morgon alla påskkärringar!

 

Vaknade för typ 45 minuter sen och insåg att mitt hår var äckelpäckel så det var bara att hoppa in i duschen. Väl där fick jag sällskap, inte av Jonas utan av en spindel. Usch! Sen fick Jonas döda den moaha! 

 

Regnet ligger i luften och det är bara för att jag är ledig. Imorgon kommer det säkert vara sol bara för att jag jobbar, det brukar vara så! Idag händer inget speciellt förutom jobb 17-20, hade tänkt att försöka plugga lite eftersom jag har 3 prov vecka 17. Den veckan är det även tre skivor och en personalfest som jag ska gå på och därför är det nog bäst att börja plugga i god tid :)

 

Nu är det frulle som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0