underbart väder och 12 timmar jobb

God morgon!

 

Sitter och försöker få i mig lite frukost, har aldrig varit en frukost människa men idag har jag inget val. Det är ju inte klart när jag kommer få mat nästa gång. En tallrik vaniljyoghurt med start och en banan ska nog gå ner. Innan jag cyklar till jobbet måste jag packa ihop de kläder som jag ska använda i veckan för jag flyttar till pappa idag. Men jag slänger nog bara ner lite kläder nu så får jag ta resten någon annan dag. 

 

Har nog inget mer att säga för tillfället mer än att det är underbart väder ute och att jag inte kommer få njuta av det. Ni får helt enkelt uppdraget att njuta av solen åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0