för nu glaset till din mun tjo fadderittan lambo!

Igår var jag på världens bästa skiva och jag tycker bara synd om den som missade den. Middagen var grym med massa massa lambo, jag hann inte ens äta upp min mat. Men som Stinas pappa sa, "du är väl inte här för att äta?". Sen började eftersläppet komma och stället fylldes snabbt med folk. Det finns inget annat att säga än att vi hade bästa skivan!!

Nu ska jag chilla lite innan jag tar tåget till skolan och göra projekt. Sen blir det snabbt hem och byta om för att dra vidare på personalfest med bowling och middag! Snacka om att jag kommer vara död på min mattelektion imorgon 8.20. Men det struntar jag i för jag lever liiivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0