090819, Sofies födelsedag

Nu börjar dagen ta form och jag har hunnit med det mesta jag skulle göra. Nu måste jag bara vänta på att kladdkakan blir klar i ugnen innan jag kan duscha. Kom på världens smartaste sak, cyklade till Coop och bad om en tårtkartong + tårtpåse så att jag kan bära den med mig utan att den går sönder med tanke på att jag ska ha med mig 1000 andra saker också. Men vad gör man inte för sin vän som fyller år? :) 

 

Idag flyttar min bror till Lund, det kommer bli tomt utan honom men jag åker ner och hälsar på honom redan imorgon haha! Han och pappa är påväg ner med bilen nu och sen tar jag tåget ner i morgonbitti för att övningsköra hem med pappa. Det kommer blir en resedag, men vad gör man inte för att klara uppkörningen sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0