bara lite smått innan jag somnar

Jag ska upp om mindre än 5 timmar så egentligen borde jag släcka lampan och sova på en gång med jag har några saker jag skulle vilja ta upp först.

 

1. Herregud vilket fejk-smile jag har på bilden i förra inlägget. Jag inte så mycket för att lägga upp egobilder men när jag väl gör det borde jag kanske försöka se normal ut.

 

2. Jag hatar hatar hatar att gå vägen hem från stationen. Det tar inte lång tid, max 10 minuter men det är ändå hemsk. Speciellt på kvällen när det är mörkt och helt öde. Antingen går man mellan massa höghus och över gräsmattor eller så går man på vägen och förbi en återvinningsstation och skogsdungar. Som ni hör själva är inget speciellt lockande. 

 

3. I natt är första natten jag sover helt ensam hemma hos pappa. Vi har bott här i över 2 år men det har aldrig hänt förut. Har alltid sovit hos mamma om pappa har varit borta eller så har Benjamin&Oliver också varit hemma. Snacka om att det alltid är någon hemma, speciellt när det nästan är samma sak som gäller hos mamma. 

 

Kräftskivan - berättar mer om den imorgon. Känner att jag måste sova nu om jag ska orka upp sen. Försöker intala mig själv att tågresan kommer bli mysig, kan äta frukost och kolla på Sveriges vackra landskap. Ni kan också få se om ni vill för jag tar med datorn och har internet hela resan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0