coop?

God morgon! Vaknade för ungefär 30 min och ligger fortfarande kvar i sängen. Har inget speciellt att göra idag, så varför stressa upp? Jag ska övningsköra med pappa, plugga teori och jobba. Woho vilken dag! 
Kan det vara min sista jobbdag? Jag har nämligen inte fått något schema för nästa vecka. Visserligen har ingen av extraarbetarna fått det men det lär komma idag.. förhoppningsvis! Vad ska jag göra hela dagarna annars? Det känns konstigt att söka ett nytt jobb när jag åker till Thailand om 2,5 månad(!!!). Äh, vi får se vad som händer. Det löser sig. Alla mina coop-vänner sitter i samma båt så vi har varandra :) Nu börjar det bli dags att äta frukost/lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0