det här med planering alltså..

Nu sitter jag är och äter pepparkakor och tänker tillbaka på vad jag skulle ha gjort idag och vad jag egentligen gjorde.

 

Övningsköra. Det blev inte av för det rann ut i sanden. Pappa sa kl 16 att han skulle laga middag och att vi kunde köra efter det men eftersom jag skulle ut med Zoey och jobba kl 18 så hann vi inte. 

Plugga körkortsteori. Jag är på den tråkigaste delen av boken om motorn och skit så jag orkar verkligen inte. Kollade på Kvarteret Skatan och somnade i soffan framför finnkampen istället.

Jobba. Check! 

 

En av tre saker avklarade hehe. Bättre lycka nästa gång!

 

Schemat hade kommit idag och i veckan jobbar jag endast tre gånger så jag har massor av dötid. Tänkte faktiskt använda den till att plugga körtkortsteorin, har två böcker + två datorspel. Det är inte många veckor kvar nu och det skulle vara skönt att klara det på första försöket, både teroin och uppkörningen. Har några lektioner kvar på körskolan som jag måste boka, det kan jag också göra imorgon. Oj! Helt plötsligt blev det massor av saker som skulle hinnas med imorgon. Nu när förkylningen har försvunnit tänkt jag träna också. Har jag tur så hinner jag med det, men bara om jag har tur. Eller ska jag säga otur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0