fixa gardiner

Morn morn!

 

Hade kunnat sova mycket längre idag också, men om jag ska orka  med den här veckan är det dags att vända tillbaka dygnet. Ska upp tidigt imorgon och på torsdag blir det ruskigt tidigt, usch! Men alla dom andra dagarna kan jag sova hur länge jag vill. Det kan inte dom som börjar skolan ^^

I dag ska jag åka in till stan och möta pappa för att fixa gardiner till mitt rum. Har bott här i två år och inte haft några. Då kan man antingen tänka att har man klarat sig utan det så länge klarar man sig ett tag till, eller att det är dags att fixa det nu. När jag ändå är i stan tänkte jag gå runt och kika lite i butikerna, försöker spara det mesta av mina pengar så vi får väl se hur det går. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0