fredagsmys!

Sitter och myser i soffan nu. Hade tänkt att åka hem till Ullis som har poolparty/avskedsfest men det ser inte ut som att jag gör det. Har ingen aning om hur jag ska komma hem för sista bussen går 22.30, annars blir det sova över eller taxi och inget av dom alternativen känns lockande. Kunde få skjuts med Mikis, men det blir bara till Rotebro och vid den tiden vi kommer dit går det inga bussar eller tåg. Så istället blir det fredagsmys med mami! Vi ska kolla på Sex and the city filmen, hon har aldrig sett den och jag kan se den hur många gånger som helst. 

 

Mamma är ute med hunden just nu men jag hänger inte läpp för det. Linus Törnblad hoppar på tv:n just nu och som ni säkert alla vet är det en kille man inte kan få nog av ;) Kommer ihåg när han tävlade på vallen i somras och Becca, Linda och jag stod och rå glodde på honom varje gång av bytte tröja. Haha det var tider det! 


Kommentarer
Postat av: Becca

yummie ;) Haha

2009-08-23 @ 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0