geniet har talat.

Jag har en plan!

 

Nu har jag nämligen tröttnat på att vara sjuk. Är inne på min tredje dag av huvudvärk och halsont. Därför ska jag nu försöka lura kroppen att jag är frisk. Genom att göra saker jag skulle ha gjort om jag mådde bra kommer kroppen komma på att den vill göra alla dom sakerna - fast bättre, och därför kommer den slänga iväg det onda och bli bra. Tanken var god även om det inte funkar..

 

Började dagen med att bara ligga i soffan men när jag kom på hur jag skulle göra för att bli frisk cyklade jag till Coop och köpte princessbakelser, päronsaft och morötter. Vilken härlig kombination! 

 

Mamma försöker få mig att städa rummet men jag känner själv att det är att låta kroppen vara lite för frisk, så har jag tur kan jag skjuta upp det till imorgon. Fast jag skulle kunna ta mig i kragen och fixa det på en gång så är det klart. Hm.. jobbigt med svåra beslut ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0