gunvald, du kan bättre!

Visst, jag älskar Beck-filmerna. Gunvald är min förebild och när jag blir polis ska jag bli som honom. Men jag såg nyss trailern för den nya filmen I stormens öga och den fick filmen att verka skit dålig. Den framstår som B och har repliker som “What do we do now?” efter att några killar har skjutit ihjäl någon med pistol. Snälla killar, tänk efter före! Tacka vet förr när man (läs:jag) satt och rös och var tvungen att pausa och göra något annat för att filmen var för läskig och att man efter 5 min kunde kolla vidare. OBS! Detta var mitt på ljusa dagen. Nu är det bara massor av pistoler, bomber och annat trams som förstör. Det var bättre för.

 

Tänkte bara tillägga att min dator verkligen har problem med att ladda upp bilder. Försöker hela tiden men den står bara och laddar i några minuter innan det rutan försvinner utan att det har kommit upp någon bild. Synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0