tuffi tåget

Har precis lämnat Norrköping och tåget tuffar fortsatt söderut. Jag har ätit min frukost som bestod av en sunkig ostfralla från Pressbyrån och en päron mer - älska mer! Även om det inte var gott hade jag inget annat väl än att äta upp allt efter som det kostade 54 kr!! Har hunnit bläddra igenom SOLO och läst ett x antal bloggar. Skulle helst vilja ligga hemma och sova nu men eftersom det är omöjligt ska jag istället kolla på film, min bästa väns bröllop med Julia Roberts. 

 

På tal om bästa vän så kommer min allra käraste vän Joahnna hem idag efter 2 månader på Rhodos!! Wihoo, hör ni hur änglarna sjunger! Hade jag inte varit ute på vift idag hade jag lätt mött henne på Arlanda men nu ses vi hemma istället. Om hon inte är allt för trött ses vi redan i kväll annars sparar vi det till i morgon. 

 

Internet är sjukt segt om man jämför med hemma. Och eftersom det brukar ta ett tag för min dator att ladda upp bilderna med snabb uppkoppling så tänker jag inte ens göra ett försök nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0