tiden bara flyger iväg

Jag har precis förstått varför jag inte brukar sova till halv 2, hela dagen bara försvinner. Vanligtvis brukar man hinna med massor av saker innan jobbet börjar kl 18 men nu har jag knappt hunnit med någonting alls. Jag har ätit frukost och varit och handlat med pappa. Känns som att klockan borde vara runt 13. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Dags att äta lite mat nu och sen rulla vidare mot jobbet. När jag kommer hem väntar kräftor, förhoppningsvis. Familjen skulle äta det i kväll och jag kommer bokstavligen hugga huvudet av dom ifall det inte finns några kvar till mig. Men det finns en annan jag ska hugga huvudet av också, någon som jag och Linda är riktigt besviken på. Kanske mest jag, men det var för att du lovade.


Sista kvällen, Oringen09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0