äppeldelare,chinos,rutiner

Nu sitter jag och äter ett äpple som jag har delat med min äppeldelare, den är sjukt bra! Alla bitarna blir lika stora och kärnhuset försvinner. Det sitter skönt med något i magen efter jobbet. Man blir så trött fast man märker inget förrän man har slutat och sätter sig ner. 

 

Idag var jag på Stinsen och köpte en skinnjacka och skulle köpa ett par chinos. Det enda problemet var att min storlek var slut och inte finns dom i kista heller. Men jag har inte gett upp för det! Imorgon tar jag mitt pick och pack för att åka in till stan. Där ska jag kriga tills jag hittar dom.. eller inte. Det finns två JC-affärer i närheten av åhléns och det är dom två jag tänker besöka. Fast om dom inte finns där ger jag upp.

 

Imorgon har jag endast en lektion (10.25-11.25). Sen är det bara hem och plugga. Har nämligen planer att gå ut på onsdag och besöka UF-mässan på torsdag. Men jag får nog se hur det blir med båda dom eftersom jag har kursprov i psykologi på fredag och romanredovisning på torsdag. 

 

Nu måste jag hoppa in i duschen, läsa 30 sidor i boken som ska redovisas och sen ska jag prata i telefon med Jonas. Det är nämligen ett måste såhär på kvällskvisten. En rutin liksom. Och som ni alla vet är rutiner inte till för att brytas.

 

 

(här ska det egentligen vara en bild på en äppeldelare, men eftersom blogg.se inte funkar så kommer det heller ingen bild. Om ni inte vet vad det är, gooogla!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0