coop

Nu är jag äntligen hemma! Hela dagen har gått sjukt långsamt fast nu när jag tänker efter så gick den ganska fort ändå. Konstigt det där!

 

Tänkte plugga info ett tag innan jag drar mig vidare till jobbet 17-21. Har bara kassajour idag, dvs att jag plockar upp och gör det som behövs i butiken och att de som sitter i kassan ringer mig om det är mycket folk. Jag tycker att det är ett bra system istället för att jag ska sitta i kassan och inte göra något så kan jag göra annat och kommer när det behövs. Dock är det inte alls lika roligt att vara det i fyra timmar. Ibland får man gå ut med returer, dvs det som har blivit lämnat i kassan eller returnerat i kundtjänst och då kan man få gå runt runt i hela butiken innan alla varor är utdelade. Men om det är mycket folk kan det bli så att man sitter i kassan i fyra timmar och då går jag hellre ut med returerna ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

näää?!?! Fascinerande, berätta meeer!

vilken hylla är svårast att hitta?

2009-02-04 @ 16:18:45
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0