dags att släcka lampan

Nu är alla kompisar ute och ränner på stan men jag ligger hemma och ska snart släcka lampan. Höll på att somna när jag plockade bananer, tröttheten slog till från ingenstans men som tur var kom Johanna och piggade upp mig.

 

Passade även på att handla lite picnic till mattelektionen imorgon. Det är den värsta timmen på hela veckan, två timmar matte c. Fast jag borde klara mig på en yoghurt och en fralla! 

 

Eftersom jag inte jobbar imorgon har jag vissa funderingar på att träna. Jag har ju köpt en kort på simhallen som räcker för 5 gånger. Det enda problemet är att jag inte har någon lust att gå dit själv så jag får kolla om jag hittar någon. I värsta fall får jag helt enkelt gå dit själv men det blir så mycket roligare om man är två. Någon som känner sig träffad?

 

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0