dålig start på morgonen



1. Fan! Jag skulle ju träna nu på morgon men istället försov jag mig. 

2. Jag slår huvudet i taket när jag går ner för trappen. Det är första gången det händer sen jag flyttade hit (8 år sen)

3. Inspelningen med Gossip girl från igår går inte igång.

 

Jag haft en riktigt dålig start den här morgonen. Jag hoppas att allt vänder och att resten av dagen blir perfekt! Ska snart hoppa in i duschen och stå där riktigt länge, ända tills allt elände försvinner. Idag ska jag träffa Linda och plugga matte. Hon är som min extra mattelärare, men det behövs när den andra är sämst. Vi ska köpa BJ-glass och belöna oss själva med när vi är klara. Fast innan jag träffar henne har jag lite andra små saker som måste fixas, jag tänker inte säga vad men på lördag är det en stor dag.


Kommentarer
Postat av: josefina

Det var inget vidare det du =)

2009-02-09 @ 10:52:09
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0