det var ju julafton alldeles nyss. kunde inte dina föräldrar ha planerat lite bättre och tänkt på hur jobbigt det är att komma på nya presenter hela tiden

Creme brulee är kanske inte riktigt min favorit efterrätt. Lite för söt och konsistensen var väldigt lik omelett. Men resten av familjen verkade gilla den och det är kul för dom. 

 

Nu sitter jag och kollar runt på internet efter inspiration till present till Jonas som fyller år på lördag. Det är inte bara hans födelsedag utan det är alla hjärtans dag också. Det betyder dubbla presenter. När jag frågade honom vad han önskade sig fick jag “ett par chinos från brothers i storlek 30/31”. Kul nu vet han vad han kommer få. GLÖM! Jag vill hitta något roligt, romantiskt, oväntat och uppskattat till ett lagom pris...

Till Jonas: Jag kommer bara köpa dom där byxorna om jag verkligen verkligen inte hittar något annat. 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haft en bra helg:)?

2009-02-08 @ 20:03:56
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: GABBI

Åh om du kommer på nåt bra romantiskt, gulligt så kan du väl tipsa mig? :) (a) inte många dagar kvar till alla hjärtans dag:O

Hur gick info-provet förresten? :)

2009-02-08 @ 20:11:07
URL: http://gabbiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0