en blogg om allt och ingenting, perfekt för skolarbete

Imorgon är det studiedag = ingen skola. Det betyder att jag ska ta tummen ur och bege mig till simhallen. Det är inge roligt att träna själv och det blir bara värre om det är massor av andra människor där.. Jag vill alltså ha ett helt gym för mig själv och om jag får för mig att simma efter vill jag att det är tomt i bassängen också. Tyvärr tror jag inte att det kommer ske. Hade inte skadat om jag visste vart min i-Pod befinner sig. Har lyssnat på mobil-radion den senaste tiden att jag har glömt bort vart jag har lagt den. Känns lite väl klumpigt att dra med sig mobilen + handsfree dit. 

 

Tänkt hur mycket en bloggare bara svamlar på om allt och ingenting. Det passar alldeles utmärkt i skolarbeten när man måste fylla ut texten. Hoppas att mina erfarenheter kan hjälpa mig att fylla ut 1/2 A4-sida om en bok-diskussion. Den ska inte handla om själv novellen utan om det vi hade att säga om den. Typ att alla pratade lika mycket, att frågorna vi skulle svara på var väl fördelade och att alla var lika mycket muntliga. Oj, jag fick plats med allt i en mening och nu ska jag försöka utöka det till 1/2 A4.  


Kommentarer
Postat av: GABBI

oj jag råkade ta bort din kommentar istället för att godkänna den :O sorry!



Vi får väl slå våra kloka huvuden ihop helt enkelet ;) de e mkt lättare för killar ju, bara att köpa lite blommor så blir man glad haha:D



Aha synd :/ jo men de e samma här, mvg:t kan man ju bara glömma.. väldigt hög gräns och jag hade inte pluggat tillräckligt tyvärr :/

2009-02-08 @ 21:06:08
URL: http://gabbiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0