finally home

Efter en timmes tågresa, sura med resenärer som fäller elaka kommentarer (tro mig, jag gav tillbaka), handling i centrum och en hal väg hem, sitter jag i mitt rum och väntar på att maten ska bli klar. Dagen till ära har mamma fått för sig att göra creme brulee till efterrätt. 

 

Just nu försöker jag leta reda på inbetalningskortet till Vecko Revyn för jag har för mig att det måste betalas snart. Resten av kvällen ska jag nog bara lata mig. Det måste man faktiskt få göra ibland. Har en loggbok som måste skrivas i svenskan också, men det tar nog inte mer än 20 min. 

 

Ikväll är det nya Gossip girl avsnitt på tv, men jag lär äta exakt den tiden så det blir till att spela in och kolla på senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0