information om layout i skolböckerna (haha)

 

Nu har jag precis ätit middag med mina bröder och Benjamin stod för den enastående maträtten; korv och pasta. Det blev faktiskt bättre än vad jag trodde!

 

Jag har faktiskt börjat plugga. Jo, Jonas det har jag visst! Det enda som är positivt med att allt vi ska kunna till provet är på vanligt papper är att vi får rita/skriva/kluddra hur mycket vi vill på det. Man lär sig så mycket bättre om man får skrivna egna anteckningar och stryka under direkt på pappret än på ett block bredvid. Skulle önska att det var så i alla ämnen.

Så nu vet alla om att jag tycker om att skriva direkt i boken och eftersom detta inte är tillåtet i våran skola har jag en himla bra förklaring till varför det skulle kunna gå dåligt på ett prov. Det var min idé och ingen får sno den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0