inte bra i magen

Egentligen borde jag ha psykologi-lektion nu men jag är hemma istället. Har haft ont i magen hela helgen. Fast jag har inte riktigt haft ont i magen utan bara känt av att den har varit där, något som man inte brukar göra annars. Man brukar ju inte tänka på att att man har ett öga med om man har ont i ögat så känner man ju av att det är där hela tiden. Så har jag det fast med magen och det är inte roligt.

 

Jag har hål till 15 och sen matte sista timmen. Linda och Jennifer kanske kommer förbi senare om de inte orkar vara kvar i skolan på hålet där vi egentligen skulle haft svenska. Jag ska försöka plugga lite info, har prov på 16 datorskrivna sidor på fredag.


Kommentarer
Postat av: Blerta

hahah samma sak här. Jag har mens och jag tycker det är den perfekta anledningen till att stanna hemma:P

2009-02-02 @ 13:33:27
URL: http://blirtblert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0