jag har ingen lust att plugga

Det här är min alldeles egna prinsessa!

 
Usch! Jag har verkligen ingen lust att plugga. Har inte behövt göra det på väldigt länge och känner inget sug över att börja igen. Men imorgon är det prov så jag har väl inget annat val. Fast samtidigt har jag svårt att koncentrera mig och tänker bara på massa annat när jag läser.

 

Gick en promenad med Johanna i parken. Det är så roligt att se våra hundar leka med varandra och bara springa runt runt. Man blir glad! 

Vi ser nog rätt roliga ut när vi är ute och går. Ingen av våra hundar går riktigt att släppa lös, ibland släpper jag Zoey fast det beror på vilket humör hon är på. Istället brukar vi ha långa koppel och hundarna springer runt runt och vi står och försöker fixa trasslet som har blivit med våra koppel. Eller när de springer bortåt och både jag och Johanna flyger framåt när kopplet tar slut och hundarna har sån kraft. Det kanske är svårt att förstå men om ni ser oss kommer ni säkert förstå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0