jag kommer öka min vikt rejäääält ikväll!

Nu sitter jag i soffan tillsammans med en godispåse och på tv är det skidor. Jag var bara i stinsen ca 1 timme men lyckades ändå hitta ett par jeans, ett par tygskor, byta chinos och lite andra småsaker som diadem och handkräm. 

 

Den senaste 1,5 veckorna har jag varit inne på JC i Stinsen säkert 7 gånger. Först för att kolla på chinos till Jonas, sen för att kolla lite med Linda, sen för att köpa chinosen tillsammans med Jonas, sen för att gå in och be om en kartong till dom, sen för att köpa skinnjacka och sen idag för att efterregistrera poäng på skinnjackan. Grejen med det hela är att det är samma kille som har jobbat och hjälpt mig varje gång. Det är tur att Jonas var med en gång så att han inte tror att jag är inte för att spana på honom haha!

 

Ska snart gå och göra en toast, mums! Sen måste jag gå ut med Zoey innan jag hoppar in i duschen. Alla tjejer som ska till Sofie har en konversation på Facebook, det skulle egentligen vara knytis med både mat och gott. Men nu verkar det bara vara gottesaker som alla tar med sig. Ananaspaj, cheesecake, nötkolakaka, choklad och chips. Snacka om att jag kommer rulla hem därifrån :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0