jag längtar tills jag får sova ut!! Vilket lär bli... lördag 14/3

Nu börjar jag bli riktigt trött. Passet igår (9-22) tog verkligen de sista krafterna från mig. Börjar inse att det kanske hade varit bra om jag hade tagit någon dag ledig. Har en redovisning på måndag morgon som inte är klar och en svenska debattartikel som ska in på torsdag som jag inte ens har börjat med. Vet inte riktigt när jag ska bli klar med allt eftersom jag jobbar idag, imorgon, mån och tis... 

 

Kom precis ur duschen och har egentligen inte tid att skriva det här. Börjar 14 och innan dess måste jag klä på mig, äta frukost och gå ut med hunden. Allt detta skulle vara skönt att göra utan stress. Sååå heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0