jobbar hela sportlovet

Hej hopp!

De senaste dagarna har bestått av jobb och plugg. Hann med en sväng till UF-mässan och kolla i torsdags tillsammans med Jennifer, Becca och Lenne. Gårdagens skoldag bjöd på ett kursprov i psykologi som inte riktigt fick som jag ville. Jag hade inte gissat riktigt rätt och det kom lite andra saker än vad jag trodde. Jag får nog satsa på att kompletera för att nå ett G. 

 

Den kommande veckan kommer det nog inte stå något intressant här. Från igår till nästa tisdag kommer jag jobba sammanlagt 65 timmar. Vips, och där försvann mitt lov. Jag är så avundsjuk på alla som åker till alperna och fjällen. Jag skulle göra vad som helst för att få en dag ledig och kunna åka till Romme. 

 

Om 50 min börjar jobbet och om 9,5 timmar är jag hemma igen. Kom gärna och hälsa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0