Jonas Jonas Jonas Jonas Jonas Jonas, världens bästa Jonas!

Jonas var lite avundsjuk på att hans tvillingbrors namn var som överskrift på det förra inlägget därav detta inläggs rubrik. Han (Jonas) försökte hjälpa mig att lösa några tal, det slutade med att jag satt och skrek på honom. Det är inte lätt att lösa g-uppgifterna över telefonen!

 

Det där med att passa tider har väl inte varit någon större hit i min familj. Pappa och jag hade bestämt att vi skulle övnings köra 20.30 och vi har fortfarande inte kommit iväg. Han kanske har en baktanke med det hela och inte vill släppa iväg mig på vägarna förrän alla omkring har hunnit blivit varnade om att inte befinna sig på vägen. Äh, jag är ko-lugn när jag kör, ingen hets liksom. Fan, det kanske är det som är problemet. Förra gången frågade pappa mig om jag var rädd för att trycka på gaspedalen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0